http://thesispublication.com

چاپ کتاب

موسسه پیشگامان مسیر دانش ارائه دهنده خدمات چاپ کتاب , تبدیل پایان نامه به کتاب , استخراج کتاب , تبدیل پروژه به کتاب

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد : فیلتر هوا در واقع مانند قلب انسان می باشد.فیلتر هوا هوای آلوده را جذب می کند و بعد از تصفیه و پاک کردن هر گونه آلودگی ,هوای تمیز را به موتور انتقال می دهد و باعث افزایش راندمان کار کرد ماشین می شود ،نقش بسیار مهمی در میزان مصرف سوخت و عمر موتور ماشین دارد.

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد؟

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد : هوادهی فیلتر به چه صورت است ،حجم هوایی که در واحد سطح از فیلتر در واحد زمان می گذرد را دبی هوا ی گذری می نامند و با مقیاس فوت مکعب در دقیقه اندازه گیری می کنند.

هوادهی فیلتر چه نقشی بر کارکرد موتور خودرو دارد؟

هوادهی بالا بدین معنی مقاومت کمتر فیلتر هوا در برابر جریان عبوری از فیلتر و ورودی به موتور می باشد. بدین صورت که موتور نیروی کمتری را برای مکش هوا صرف می کند و مانع از اتلاف نیرو می شود.همچنین امکان رسیدن هوای کافی بنا به مقدار مورد نیاز موتور ،به معنی اکسیژن بیشتر برای احتراق سوخت در موتور می باشد و این به معنی بالا رفتن راندمان موتور و افزایش قدرت خروجی آن می باشد.

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

اهمیت راندمان فیلتر های هوا در چیست؟

موتور خودرو یک محیط بسته است که تنها هوا و بنزین به آن وارد می شود. ورود ذرات میکرونی غبار هوا به داخل محوطه اتاق انفجار و چسبیدن به جداره سیلندر آنها به مرور زمان تحت سایش قطعات متحرک که با فشار بالا در موتور در تحرک هستند مانند ذرات کوچک سنباده عمل کرده و اصطکاک موتور و کوتاه شدن عمر آن را باعث می شود.

بیشتر بخوانید : حقایقی در مورد فیلتر هوا

آیا فیلتر هواباعث مصرف سوخت می شود؟

بدلیل بالا رفتن راندمان موتور و احتراق کامل تر امکان استفاده مناسب از سوخت فراهم می شود و در واقع موتور در دور پایین تر با باز شدن کمتر دریچه گاز ، بنزین یا گازوییل به قدرت موتور مورد نظر می رسد.در صورت رانندگی در شرایط مطلوب بطور متوسط ۳۰% کاهش مصرف سوخت اندازه گیری شده است.

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد؟

کثیف بودن فیلتر هوا چقدر می تواند در مصرف سوخت موثر باشد؟

این مسئله به قدری مهم است که اگر فیلتر هوا کثیف باشد و با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنید، با مصرف هر لیتر بنزین تقریبا نیم کیلومتر کمتر جلو میروید. مثلا خودروی شما اگر با مصرف هر لیتر بنزین معادل ۱۵ کیلومتر جلو میرود، وقتی فیلتر هوا کثیف باشد همین مقدار بنزین مصرف میکند ولی معادل ۱۴٫۵ کیلومتر جلو میرود.

شما می توانید با تعویض فیلتر هوا و استفاده از فیلتر استاندارد ضمن سالم نگه داشتن و بالا بردن عمر مفید موتور خودرو ۲۰ تا ۳۰ درصد مصرف سوخت خودروی خود را کاهش دهید.

چه زمانی باید فیلتر هوای خودرو تعویض گردد؟

اگر احساس کردید که خودرو شما با مشکلات زیر همراه است می بایست فیلتر هوای خودرو بازدید و در صورت کثیف بود تعویض شود.

  • افزایش زمان استرات
  • افزایش گازهای خروجی از اگزوز
  • افزایش مصرف سوخت
  • کاهش توان موتور
  • لرزش مداوم موتور
  • افزایش ایجاد رسوب بر روی شمع موتور خودرو
  • ریپ زدن موتور

چگونه فیلتر هوای خودرو خود را چک کنیم؟

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد : برای بررسی فیلتر ، درپوش آن را باز کنید ( که با بست ها یا سایر اتصالات نگه داشته شده است). فیلتر را درآورده و در برابر تابش نور ( آفتاب ) قرار دهید.اگر فیلتر خیلی تیره و پرتوهای عبوری از آن کم باشند ، نشانه گرفتگی بیش از حد فیلتر است و باید آن را تعویض نمود.

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی، فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

دیگران نیز این مطلب را خوانده اند:

___________________________________________

مراحل اخذ استاندارد فیلتر هوا

هدف از فیلتر هوای خودرو چیست؟

نقش فیلتر هوا در ماشین

—————————————————–

چرا فیلتر هوای خودرو ،زود کثیف می شود؟

یکی از مهم ترین دلایل رانندگی در محیط هایی است که الودگی و گرد و غبار بسیار زیاد است .ممکن است جنس فیلتر خریداری شده شما خوب نباشد و کیفیت لازمه را نداشته باشد.ممکن است نشتی درکانال هوا وجود داشته باشد.

با شرکت سام صنعت، پای به صنعت فیلتر هوای کشور بگذارید.این شرکت با استفاده از نخبه ترین و زبده ترین تیم کارشناسی و فنی، آماده خدمت رسانیبه صاحبان صنایع و کارخانجات و نیز آماده ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت، تأمین مواد، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در پروژه های صنعتی می باشد .

جهت خرید محصولات و یا ارتباط با کارشناسان و متخصصان ما،کافیست تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید:

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

ساخت دکور با یونولیت: در ساخت دکور با یونولیت و پلاستوفوم معمولا از یونولیت و پلاستوفوم معمولی دانسیته ۱۲ استفاده میگردد. ساخت دکور با یونولیت یکی از جذاب ترین کارها می باشد. با استفاده از یونولیت می توان بسیاری از ایده هایی که دارید را بسازید. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

استفاده از یونولیت برای ساخت دکور

 با توجه به انواع یونولیت در ساخت دکور با یونولیت و پلاستوفوم معمولا از یونولیت و پلاستوفوم معمولی دانسیته ۱۲ استفاده میگردد. زیرا بعد از شکل دهی یونولیت و پلاستوفوم با موادی مانند رزین های پایه آب (رزین پایه روغنی و تینری باعث ذوب شدن لایه های بیرونی که با رزین در ارتباط هستند می شود )، گچ ، گچ و خاک و سیمان پوشیده میگردد. ساخت دکور بایونولیت و پلاستوفوم میتواند با اشکال کوچک و یا اشکال بزرگ باشد که بستگی به طراح دکور و محل استفاده دارد.

دکورهای یونولیت و فوم در کجاها کاربرد دارد؟

دکور های یونولیت و پلاستوفوم معمولا بصورت موقت و یا دائمی بعنوان دکور در نمایشگاه ها ، هیئت های حسینی ، خانه و دفتر کار ساخته میشوند. ابعاد ساخت دکور بایونولیت و پلاستوفوم از ضخامت ده سانت در۳۰ در ۳۰ سانت و در ابعاد بزرگ تا ضخامت ۱۰۰ سانت * ۱۲۰ * ۶۰۰ سانت طراحی و قابل اجرا میباشد.

ساخت دکور با یونولیت

ساخت دکور با یونولیت

ساخت دکور با یونولیت و پلاستوفوم در سطح کوچک و خانگی

در طراحی و ساخت دکور با یونولیت و پلاستوفوم در طراحی و اجرای خانگی ابتدا طرح و نقشه برروی یونولیت و پلاستوفوم انتقال داده میشود و بعد از آن با ابزار های مختلف مانند سشوار صنعتی ، هویه ، میله داغ و سیم برش المنت یونولیت و پلاستوفوم را به شکل نقشه تبدیل میکنند و بعد از آن نوبت سنباده کاری نرم و بعد پوشانیدن یونولیت و پلاستوفوم با گچ یا سیمان و پودر سنگ و یا رزین پایه آب و اکثرا رنگ پایه آب میباشد.

ساخت دکور بایونولیت و پلاستوفوم در سطح صنعتی و انبوه و کارخانه ای

در ساخت دکور با یونولیت و پلاستوفوم صنعتی معمولا قالبی از طرح و نقشه بصورت دو جداره ساخته میشود که از جنس آلومینیوم میباشد (بعلت خنک شدن سریع )و بعد از آن دانه های یونولیت و پلاستوفوم در داخل قالب تزریق میگردد و از نمونه طرح به تعداد انبوه تولید میگردد. و یا در روش دیگر با استفاده از طرح دکور و تبدیل آن به برنامه جی قابل کارکرد با سی ان سی یونولیت و پلاستوفوم را برش داده و مانند طرح دکور در می آورند.

ساخت دکور با یونولیت

ساخت دکور با یونولیت

در هنگام خرید یونولیت و فوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

با افزایش استفاده از یونولیت در صنایع مختلف و به خصوص ساختمان سازی باعث شد که افراد زیادی به سمت تولید یونولیت روی آورند. با زیاد شدن عرضه کنندگان و رکود بازار ساخت و ساز ، کاهش خرید یونولیت و رقابتی شدن این بازار متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان برای فروش محصول خود مجبور به کاهش قیمت و در پی آن کاستن کیفیت تولیدات خود شده اند. این سوال پیش می آید که یونولیت از کجا بخرم؟اما همچنان کارفرمایان ، پیمانکاران و مهندسانی هستند که سطح بالای کیفیت و استاندارد بودن کالای خریداری شده را به جنس ارزان ترجیح می دهند. کارخانه فراز فوم البرز به عنوان تولید کننده محصولات مختلف بر پایه پلاستوفوم از جمله یونولیت های سقفی ساختمانی ، فوم و ورق های سردخانه ای سعی در عرضه بهترین نوع محصولات و ارائه آن به خریداران محترم را دارد.

لیست قیمت یونولیت و فوم

آنچه قیمت فوم و قیمت یونولیت را در بازار تحت تأثیر قرار می دهد، کیفیت این محصولات و همچنین نیاز مصرف کنندگان است. با توجه به نوسنات قیمت برای اطلاع از آخرین قیمت یونولیت سقفی و همچنین آشنایی با نحوه سفارش و خرید این تجهیزات می توانید با کارشناسان فراز فوم تماس حاصل فرمایید.

فروش یونولیت در استان های مازندران، گلستان، گیلان

کارخانه فراز فوم البرز بزرگترین تولید کننده فوم ، انواع یونولیت و ورق های سردخانه ای آماده ارائه خدمات و فروش عمده محصولات خود با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان عزیز می باشد. همچنین کارخانه فراز فوم برای رفاه حال مشتریان خود امکان ارسال محصولات خود به استان های مازندران، گلستان و گیلان را فراهم کرده است. برای آگاهی بیشتر می توانید با کارشناسان و مهندسان کارخانه فراز فوم تماس حاصل نمایید.

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

نمای خلاقانه با فایبر سمنت :فایبر سمنت برد صفحات پیش ساخته سیمانی است که از الیاف سلولزی و سیلیس استفاده شده است شما عزیزان می توانیدجهت اطلاع ازلیست قیمت  فایبر سمنت برد ایرانی با ما در تماس باشید.

فایبرسمنت برد نوین آراد، ضد آب، سبک و ارزان، دارای ابعاد و ضخامت مختلف، قابلیت برش اختصاصیcnc و ۱۰۰% تولید داخلی ایران است.

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

برای جلوه خانه و همچنین تعدیل و صرفه جویی در انرژی می توان  از پنجره های بسیار بزرگ در نما استفاده شود.برای این که خلاقانه از سمنت برد استفاده شود، ترکیبی از فایبر سمنت برد , سنگ و چوب در کنار هم جلوه ای بی نظیر به ساختمان خواهد داد.

ناگفته نماند امروزه به دلیل زیبایی و مقرون به صرفه بودن فایبر سمنت برد اکثر خانه های ویلایی و خارج از شهری با نمای فایبر سمنت برد طراحی می گردند.

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

قابلیت ترکیب نمودن نما با فایبر سمنت برد

نمای خلاقانه با فایبر سمنت :این نوع استفاده از متریال در نما علاوه بر کمک به هماهنگی وزن و محاسبات معماری، مقاومت در برابر آب و هوای مختلف را نیز در نمای ساختمان فراهم می نماید.

چرا از فایبرسمنت برد در نما استفاده می شود؟

نمای خلاقانه با فایبر سمنت :یکی از متریال هایی که امروزه در اجرای نمای خشک بسیار طرفدار پیدا کرده است و مورد استفاده قرار می گیرد فایبرسمنت است . صفحات سیمانی سمنت برد،یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف می باشد. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، سمنت برد ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی نوین آراد، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین می باشد.

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون هوشمند سازی خط تولید  به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه گردد. جهت اطلاع از تولید فایبر سمنت و لیست قیمت این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم ارائه گردد.

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

لوازم جانبی کرکره برقی : هوشمند در  علاوه بر نصب و فروش انواع کرکره  برقی لوازم جانبی کرکره برقی را نیز تامین می نماید لطفا جهت سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.

نصب کرکره برقی نیاز به یک سری ابزار کار دارد :

  • کاور بالای کرکره
  • اندکپ
  • کیس تیغه ها
  • موئی داخل ریل
  • پایه ستاره ای شکل
  • نوار مویی
  • بردها
  • آداپتور ابتدا و انتهای موتور
  • لاستیک انتهای تیغه
  • فلاشرها
  • چشمی ها
  • ریموت و رسیورها
kerkerh barghi285

لوازم جانبی کرکره برقی

ریل ها :

ریل ها قسمتی از کرکره می باشند که تیغه ها درون آن ها قرار گرفته و به بالا و پایین هدایت می شوند انواع ریل ها عبارتند از ریل های معمولی و ریل های پشت قوطی دار،داخل ریل ها معمولا مویی یا لاستیک هایی قرار دارد که باعث عدم سایش تیغه ها به مرور زمان و جلوگیری از ایجاد صدا می شود.

ریل ها در آلیاژ­های آهن و آلمینیوم ساخته می شوند که ریل های آهنی برای تیغه های گالوانیزه و ریل های آلمینیوم برای تیغه های آلمینیوم و پلی کربنات استفاده می گردد.

واشر مویی کرکره :

برای محافظت ازتیغه های کرکره برقی در برابر خط و خش در زمان بالا و پایین حرکت کردن آن ها و همچنین ورود گردو غبار به داخل  و  جلوگیری از ایجادسروصدااز واشر مویی در دو طرف ریل استفاده می گردد که بافت نرمی را در لبه ی ریل فراهم می آورد.

واشر های موئی در انواع کوتاه و بلند مورد استفاده قرار می گیرند و در برخی از ریل ها به جای این نوع واشر موئی مویی از لاستیک استفاده می گردد.

اندکپ و یاتاقان :

اندکپ نوعی نگهدارنده دوار می باشد که با اتصال به یاتاقان (بلبرینگ) به صفحه متصل شده و شفت را حول محور گردش موتور به حرکت درمی آورد اندکپ ها در سایزهای مختلف ساخته می شوند به طور مثال اندکپ در اکثر موتور های توبلار داخل لوله یا شفت شماره ۸ جا می خورد و در موتور های ساید اندکپ ها سایز بزرگتری دارند و داخل لوله های ۱۱ قرار می گیرند.

کپس :

قعطه ای پلاستیکی که در انتهای هر تیغه پرچ می شود و از نا تراز شدن تیغه جلوگیری می نماید.

جاقفلی:

لوازم جانبی کرکره برقی : برای بالا بردن امنیت کرکره برقی بر روی تیغه انتهایی جاقفلی ها نصب می شوند.

شفت یا لوله وسطی:

شفت ها قسمتی از کرکره می باشند که تیغه ها دور آنها رول می شوند و در سایز های مختلف بکار می روند، جنس شفت ها از فولاد و سایز شفت ها در موتورهای توبلار شمار ۸ و در موتور های ساید شماره ۱۱ می باشد.

نصب کاور بر روی موتور ساید کرکره برقی پارکینگ

با توجه به صدای کنتاکتور موتور ساید کرکره برقی، توصیه می شود بر روی کرکره برقی پارکینگ که موتور ساید نصب شده حتماً کاور نصب شود. این کاور بصورت باور نکردنی صدای موتور را کاهش می دهد.

صفحه پلیت :

صفحه های فلزی هستند که بر روی قوطی ها نصب می شوند و موتور و تمامی متعلقات کرکره برقی بر روی صفحه پلیت ها سوار می شود همچنین صفحه پلیت ها در موتور های توبلار به شکل ساده با دو شیار برای اتصال اندکپ و موتور ساخته می شوند و در موتوهای ساید بر روی صفحه پلیت موتور زنجیر و چرخدنده قرار می گیرد که وظیفه انتقال نیرو از موتور به شفت را بر عهده دارند.

kerkere41

لوازم جانبی کرکره برقی

ریسیور :

لوازم جانبی کرکره برقی : ریسیور یا مرکز کنترل مغز اصلی کرکره برقی می باشد با استفاده از ریسیور می توان تمامی فرمان های ارسالی به موتور را با استفاده ازریموت کنترل، که بر روی ریسیور ها تعریف می شود کنترل نمود.

دیگران نیز این مطلب را خوانده اند:

______________________________________________________________________

فروش راهبند اتوماتیک در تهران

سایبان برقی مغازه در تهران

تفاوت راهبند هیدرولیکی و الکترومکانیک

راهنمایی و نکات مهم درخرید کرکره برقی

قوطی:

برای نصب ریل ها در دو طرف چهارچوب کرکره برقی از قوطی های ۴۰*۴۰ ، ۸۰*۴۰ و ۱۰۰*۴۰ با توجه به ابعاد کار استفاده می گردد این قوطی ها می بایست با استفاده از شاقول یا تراز کاملا دقیق نصب شود.

kerkerh barghi

لوازم جانبی کرکره برقی

دلیل صدای ناهنجار کرکره برقی چیست؟

صدای ناهنجار تیغه های کرکره برقی از موضوعاتی است که هر نصابی با آن مواجه می شود و این موضوع می تواند نارضایتی مشتری را در پی داشته باشد

تبدیل شفت در واقع یک قطعه از جنس ای بی اس ABS یا پلی ارتالون است که برای افزایش قطر شفت یا درام در رول کردن کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرد.
افزایش قطر شفت یا درام در نصب کرکره های اتوماتیک برقی باعث کاهش سر و صدای ناشی از رول شدن تیغه کرکره های برقی می گردد .
در واقع هر چه قطر شفت بیشتر شود سر و صدای تولید شده کرکره برقی کمتر می گردد،این موضوع باعث استفاده از تبدیل شفت می شود که با استفاده از آن به راحتی می توان قطر شفت ۸ سانتی متری را به ۱۱ سانتی متری و یا قطر شفت ۱۱ سانتی متری را به ۱۵ سانتی متری تغییر داد.

هم وزن نبودن تیغه های کرکره برقی

از دلایل دیگر ایجاد صدای ناهنجار در هنگام بالا و پایین شدن کرکره برقی می توان به هم وزن نبودن تیغه های کرکره برقی اشاره کرد. اگر تیغه های کرکره برقی وزنی برابر نداشته باشند و به اصطلاح سبک و سنگین باشند نیز می تواند منجر به صدای بد کرکره برقی شود. معمولا تیغه هایی که در فرآیند تولید آن ها از بلیت (شمش) کوره های دستی استفاده شده است. به دلیل نا خالصی دارای وزن ها و کیفیت های متفاوت می شوند.

قلاب کرکره برقی

لوازم جانبی کرکره برقی : از دیگر مواردی که صدای ناهنجار کرکره برقی را ایجاد می کند. استاندارد نبودن قلاب در فرآیند تولید و در نتیجه عدم هماهنگی لازم در قلاب های کرکره برقی می باشد. اگر نر و مادگی قلاب کرکره برقی نتوانند به صورت مناسبی داخل هم بازی کنند صدای ناهنجاری ایجاد می شود.
صفحه پلیت ها و در نتیجه لوله می بایست تراز نصب شود تا تیغه های کرکره برقی هم بصورت کاملا تراز در مسیر ریل حرکت کند. در صورت اشتباه کردن این مقوله کرکره پس از مدت زمان ۲ الی ۳ ماه به سر و صدا می افتد.

 

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

مقیاس سبک تغذیه در بخش بندی مشتریان: از مهم ترین ابزارهای بخش بندی بازار در صنایع غذایی، بخش بندی مشتریان براساس سبک تغذیه است که چگونگی کسب ارزش از طریق غذاخوردن را بررسی میکند. این پژوهش، کاربردی و توصیفی- پیمایشی است و با هدف شناسایی سبک های تغذیة مشتریان رستوران های زنجیره ای، طراحی شده است.فست فود شاپ، با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه صنعتی ، راه اندازی رستوران و فست فود و کافی شاپ و هتل ها ، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما می باشد.

 به کارگیری سبک تغذیه

امروزه سبک تغذیه افراد نسبت به ۱۰ یا ۲۰ سال پیش بسیار متفاوت شده است. پیشرفت های تکنولوژیکی، تغییر ساختار خانه داری، اجتماع های چند ملیتی و نیز تغییر هنجارهای اجتماعی و ارزش ها، به تغییر تقاضا برای انواع کالای مصرفی منجر شده است. امروزه مجموعه ویژگی های مورد مطالعه در زمینه محصول های غذایی، بسیار بسط یافته است؛ به طوری که درک تقاضا و متقاضی، به راحتی بررسی ویژگی های جمعیت شناختی نیست.

بخش بندی مشتریان در رستوران و فست فودهای زنجیره ای براساس سبک تغذیه

مقیاس سبک تغذیه در بخش بندی مشتریان، به چگونگی ارتباط افراد با فرآیند کسب ارزش در زندگی توجه میکند. سبک تغذیه، این پیش فرض را دارد که افراد از محصول های غذایی، برای کسب ارزش در زندگی خود استفاده میکنند. برانز و گرانرت در سال ۱۹۹۵ ،جزء اولین کسانی بودند که مجموعه ای از فاکتورها را که به سبک تغذیه مربوط میش- مطالعه کردند. آنها عقیده داشتند که سبک تغذیه، از مجموعه ای از ویژگی های اعلان شده و رویه ای تشکیل شده است که ارزش های شخصی را منعکس میکند. به علاوه، بر نوع ویژگی هایی دلالت میکند که آنها هنگام انتخاب منو غذایی دنبال میکنند.برای مطالعه ادامه مقاله مقیاس سبک تغذیه در بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای می توانید به فایل pdf آن مراجعه کنید.

این مطلب برگرفته از سایت sid می باشد.

مشاوره و آموزش راه اندازی فست فود

برای شروع هر کار و سرمایه گذاری در بخشی، بهتر است با مشاوران خبره و کسانی که در آن امر پیشکسوت هستند ، مشورت داشته باشید . یکی از عواملی که سبب می شود تا شما در کاری پیشرفت کنید و کسب و کارتان با موفقیت روبرو شود ، مشاوره و آموزش است .
راه اندازی فست فود نیز جزء مشاغلی محسوب می شود که رقابت در این حوزه بسیار است . لذا برای اینکه با شکست مواجه نشوید ، بهتر است از تیم های راه اندازی فست فود راهنمایی بگیرید . ما به شما گروه حرفه ای و با تجربه فست فود شاپ را پیشنهاد میکنیم . شما می توانید نمونه کار های اجرایی این گروه و عملکرد موفق این تیم را از مشتریان آن جویا شوید.

تفاوت نگرش نوجوانان و بزرگسالان به فست فود

تفاوت نگرش نوجوانان و بزرگسالان به فست فود

خرید تجهیزات و لوازم فست فود برای راه اندزی فست فود

بعد از مشاوره با تیم حرفه ای و تهیه مکان فست فود، خرید تجهیزات یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت فست فود است. تجهیزات فست فود دارای انواع مختلفی هستند که شما باید بسته به مکان و منوی خود آن ها را خریداری کنید. خرید تجهیزات فست فود درجه یک و با قیمت معقولانه می تواند ضامن سود و پیشرفت شما باشد. به یاد داشته باشید خرید تجهیزات نامرغوب از کیفیت غذای شما می کاهد و در این صورت مشتری های خود را از دست می دهید.

مطالب مرتبط :

راه اندازی فست فود در لارستان

خرید لوازم و تجهیزات فست فود

خرید تاپینگ پیتزا

خرید سرخ کن هنی پنی

خرید دیسپلی و گرمخانه ویترینی

هزینه خرید لوازم فست فود و راه اندازی فست فود

هزینه های راه اندازی فست فود معمولا شامل، در نظر گرفتن مبلغی برای اجاره یا خرید مکان، خرید تجهیزات فست فود، تهیه منو، اجرای دکوراسیون و استخدام پرسنل می شود. که موارد اخیر را می توان جز هزینه های جاری فست فود دانست. عمده سرمایه شما صرف تهیه مکان می شود. در بقیه موارد معمولا قیمت ها در تمام کشور یکی می باشد. برای اطلاع از قیمت های تجهیزات فست فود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

خلاقیت و ایده های نوین رمز موفقیت فست فودها

بهتر است بدانید بزرگترین فست فود های جهان مانند مک دونالد و ساب وی از فضا هایی کوچک برای کسب و کار خود شروع کردند . سپس با ایده هایی جدید و نوین موفق شدند، شغل خود را گسترش دهند و به برند هایی معتبر در صنایع فست فود تبدیل شوند. پس تقلید کردن از دیگران را کنار بگذارید و خود در پی یافتن راهی مناسب برای رونق فست فود خود باشید.

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

لاستیک یخ شکن

لاستیک یخ شکن یکی از دغدغه های رانندگان همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز رانندگی در شرایط زمستانی است. یکی از مهمترین تجهیزات در هنگام رانندگی در شرایط برف و یخبندان، زنجیر چرخ است که معمولا در فصول سرما همراه نداشتن آن در جاده ها، حتی مشمول جریمه راهنمایی و رانندگی نیز خواهد شد. اما علاوه بر زنجیر چرخ، گونه ای از لاستیک ها هستند که با نام لاستیک یخ شکن شناخته می شوند و برخی معتقدند که از زنجیر چرخ بسیار بهتر بوده و استفاده از این لاستیک ها بر زنجیر چرخ ارجحیت دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا در رابطه با این لاستیک ها اطلاعات بیشتری را ارائه کرده و به مقایسه استفاده از این لاستیک ها و استفاده از زنجیر چرخ بپردازیم.


لاستیک یخ شکن چیست؟

 لاستیک یخ شکن نوعی تجهیزات رانندگی در شرایط زمستانی محسوب می شود که تقریبا همان کارایی زنجیر چرخ را دارد. این لاستیک ها با تفاوت هایی که در طرح و شکل آج ها و مواد تشکیل دهنده خود دارند، رانندگی در شرایط برفی و یخبندان را ساده تر کرده و می توانند یک گزینه مناسب برای رانندگی در فصل زمستان و جاده های یخ زده، محسوب شوند.

لاستیک یخ شکن دقیقا همان وظیفه ای را دارد که زنجیر چرخ دارد و به طور کلی مانع از لیز خوردن خودرو در شرایط نامساعد جاده ای می شود. این لاستیک ها تنها برای رانندگی در شرایط برفی و یخبندان طراحی شده است و استفاده از آن ها در شرایطی که نیازی به آن ها نباشد، ممکن است عمر مفید این لاستیک ها را کاهش دهد.

 لاستیک یخ شکن را بیشتر بسناسیم!

هزینه خرید لاستیک های یخ شکن در مقایسه با استفاده از زنجیر چرخ، بسیار بالاتر است و همین موضوع یکی از عواملی است که باعث شده است تا رانندگان به تهیه و استفاده از این لاستیک ها، علاقه کمتری نشان دهند.

تفاوت لاستیک برفی با لاستیک معمولی

اصلی ترین تفاوت لاستیک یخ شکن با لاستیک های معمولی، در طرح آج های لاستیک است. طرح آج در لاستیک یخ شکن به گونه ای است که بیشترین اصطکاک ممکن را با زمین داشته باشد و به سادگی سر نخورد. همچنین در برخی از مدل های این لاستیک ،شاهد بکارگیری یک سری زائده های فلزی در روی لاستیک هستیم که سبب می شوند در هنگام حرکت در جاده های یخ زده و برفی، اصطکاک بیشتری ایجاد شود و در نتیجه لاستیک روی برف سر نخورد.

 

تفاوت لاستیک برفی با  دیگر لاستیک ها

نوع مواد بکار رفته برای ساخت لاستیک های یخ شکن نیز متفاوت بوده و معمولا از موادی در این لاستیک ها استفاده می شود که در دماهای بسیار پایین نیز بتوانند با سطح زمین اصطکاک داشته باشند. این لاستیک ها برای رانندگی در مناطقی که بسیاری از روزهای سال را در سرما و یخبندان می گذرانند بسیار مناسب بوده و از طرفی برای استفاده دوره ای در زمستان نیز مناسب هستند.


لاستیک یخ شکن بهتر است یا زنجیر چرخ؟

لاستیک های یخ شکن در مقایسه با زنجیر چرخ از یک سری مزایا و معایب برخوردارند که استفاده از این لاستیک ها یا عدم استفاده از آن ها را به عهده خود راننده قرار می دهد. لاستیک های یخ شکن در مقایسه با زنجیر چرخ از قیمت بالاتری برخوردارند اما در مقایسه عملکردی در زمستان چندان تفاوتی با زنجیر چرخ ندارند.

یکی از اصلی ترین مزایای لاستیک یخ شکن کم صدا بودن آن است. اگر شما تاکنون از زنجیر چرخ استفاده کرده باشید، حتما صدای آزاردهنده آن را در هنگام حرکت در سطوحی که برف زیادی ندارند، شنیده اید. لاستیک های یخ شکن فاقد صدای این چنینی بوده و در هنگام حرکت حتی در سطوح خشک و بدون برف نیز، صدای بسیار خفیفی ایجاد می کنند.

استفاده از لاستیک یخ شکن یا استفاده از زنجیر چرخ؟

از دیگر دلایل ارجحیت لاستیک یخ شکن نسبت به زنجیر چرخ، استفاده از آن در سرعت های بالا و حتی در جاده های خشک و بدون برف است. شما می توانید این لاستیک ها را با شروع اولین برف زمستانی روی ماشین خود بسته و تا پایان زمستان آن ها را تعویض نکنید، در حالی که زنجیر چرخ را باید پس از خشک شدن زمین باز کرد.

از طرفی شما با این لاستیک ها می توانید سرعت خودرو را تا صد کیلومتر در ساعت در شرایط جاده ای خشک نیز افزایش دهید اما در زنجیر چرخ امکان چنین عملی وجود ندارد و باید تا حد امکان با سرعت کم رانندگی کنید.

 مهمترین دلیلی که بسیاری از افراد استفاده از زنجیر چرخ را ترجیح می دهند، قیمت کم این تجهیزات نسبت به لاستیک یخ شکن است. علاوه بر این باز و بست لاستیک های یخ شکن نسبت به زنجیر چرخ بسیار وقت گیر تر بوده و لازم است که هر بار زیر ماشین جک زده و لاستیک ها را تعویض کنید. اما چون این لاستیک ها قابلیت استفاده در شرایط هوای خوب را نیز دارند، چندان نیاز نیست که هر بار باز و بسته شوند.

نکات خرید لاستیک یخ شکن

نکته دیگری را که در خرید لاستیک های یخ شکن باید به یاد داشته باشید این است که این لاستیک ها نیز از قاعده عمر مفید لاستیک ها مستثنی نبوده و پس از مدتی منقضی می شوند. لذا استفاده از آن ها در مناطقی که زمستان طولانی مدت یا سختی ندارند، چندان به صرفه نخواهد بود. چراکه لاستیک ها بدون اینکه استفاده شوند، منقضی شده و هزینه ای که برای آن ها شده است، هدر می رود.

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

جاذبه های گردشگری در گرگان:یکی از معروف ترین استان های شمالی گلستان است و مرکز زیبای آن گرگان می باشد. هرچند که در گرگان دریا وجود ندارد اکا جنگل های بکر و دست نخورده اش بسیار زیبا و خیره کننده می باشد که چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند. جاهای دیدنی گرگان بسیار زیاد است از جنگل ناهارخوران که معروف ترین پارک جنگلی آن می باشد بگیرید تا آبشار ها و چشمه ها و جنگل های بکر و دست نخورده.

اگر قصد سفر به گرگان را دارید برای اجاره سوئیت در گرگان به سایت گلستانی ها مراجعه کنید تا بهترین واحدهای اقامتی را د راختیار شما قرار دهیم.

09114481870

ناهارخوران ار معروف ترین پارک های ایران

یکی از بهترین مناطق ددنی گلستان شهر زیبای گرگان منطقه جنگلی ناهارخوران می باشد.این منطقه تفریحی در 4 کیلومتری جنوب شهر گرگان قرار دارد که درختان آن سر به فلک کشیده و همچنین پارک تفریحی دارد و چشم انداز بسیار زیبایی را به خود گرفته است. به واسطه همین امکانات زیبا گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

جاذبه های گردشگری در گرگان

جنگل النگدره خوش گذرانی در طبیعت بکر

این جنگل یکی از بهترین مناطق تفریحی گرگان است که در جاده بلوار ناهارخوران قرار گرفته است .در اطراف این جنگل سه چشمه وجود دارد که باعث شده چشم اندازی زیبا به خود بگیرد. پوشش گیاهی جنگل النگدره توسکا , افرا , بلوط , شیردار می باشد.امکانات این جنگل برق رسانی , جاده آسفالته , نمازخانه , زمین ورزش و پارک کودک می باشد.


سردانسر دشت بکر گرگان

سردانسر که از  میان روستای زیارت عبور می کنیم  و به سمت نخود چشمه و بعد از آن به سمت چکل پیرزن حرکت می کنیم.

جاذبه های گردشگری در گرگان

توسکستان راهی به سوی بهشت گرگان

این جنگل بسیار زیبا در 40 کیلومتری جنوب شرقی گرگان واقع شده است .در بالاترین نقطعه این جنگل منطقه جهان نما قرار دارد که از جاده های پرپیچ و خم عبور می کنیم و به آنجا می رسیم.در فصل زمستان مکان خوبی برای برف بازی است و بخاطر هوای بسیار سرد مکان مناسیبی برای زندگی طولانی نمی باشد و اما تابستان بسیار دلنشین وکمی سرد است.


روستای توشن آرامش در کنار جنگل و دریاچه

این روستا واقع در 5 کیلومتری جنوب شهر گرگان هست .در این روستا دریاچه ایی وجود دارد که دارای ماهیان مختلف است در فصول مختلف سال کاربری ماهیگیری دارد.

جاذبه های گردشگری در گرگان

روستای زیارت؛ روستای محبوب گرگان

جاذبه های گردشگری گرگان یکی دو تا نیست و اگر دلتان بخواهد گرگان را حسابی بگردید و بهتان خوش بگذرد باید برایش وقت هم بگذارید. یکی از قشنگ‌ترین جاهای دیدنی گرگان که بعد از ناهارخوران می‌توانید بروید روستای زیارت است. چرا اسمش زیارت است؟ به خاطر وجود زیارتگاهی که آن را متعلق به بوداییان می‌دانند. شمال روستای زیارت جنگل ناهارخوران است و جنوبش آبشار زیارت و جنگل هایی با درختان سر به فلک کشیده. به دلیل خوش آب و هوا بودن زیارت و وجود چشمه آب گرم روستا که خاصیت درمانی دارد، یکی از پر مسافرترین روستاهای شمال  نام گرفته، اگرچه این استقبال زیاد به ضرر زیارت تمام شده و در چند سال گذشته موج ویلاسازان به سمتش هجوم برده اند.

بازار نعلبندان؛ از میوه‌های تازه تا ظرف‌های مسی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری گرگان، بازار نعلبندان است. قدیم ها در بازار نعلبندان که زمانی بزرگترین بازار شمال کشور بود، جنس ها را عمده می‌فروختند اما امروز همه احتیاجات روزمره را میتوان از آن برآورده کرد. راه رفتن در بین راسته های بازار نعلبندان که از سبزی و میوه و ماهی گرفته تا پارچه و ظرف های مسی دارد، بسیار لذت بخش است. بازار نعلبندان در مرکز شهر و حد فاصل چهار راه میدان تا سه راه میرکریم و میدان قیصریه قرار دارد.

جاذبه های گردشگری در گرگان

مسجد جامع گرگان

مسجد جامع گرگان از بناهای دوره سلجوقی است که در بازار نعلبندان گرگان قرار دارد و به‌وسیله معماران ترکمن ساخته شده است. این مسجد از یک حیاط مرکزی به شکل چهار ایوانی و چهار شبستان تشکیل شده است که از تزیینات معماری خاص آن دوره نیز استفاده شده است. ترکیبی از آجر و کاشی، کاشی هفت‌رنگ و مناره آجری با خط‌های کوفی مربوط به عصر سلجوقی از تزئینات معماری هستند که در احداث مسجد جامع گرگان استفاده شده است.

بنای اصلی این مسجد به ویژه مناره قدیمی آن متعلق به دوره سلجوقیان است. این مسجد دارای یک حیاط مرکزی به فرم چهار ایوانی و چهار شبستان است و تزیینات معماری خاص آن متعلق به بازسازیهای دوران بعد میباشد.

عده ای معتقدند چون محراب مسجد به سوی شرق است احتمالا این مسجد برای مسلمانان سنی مذهب بنا گردیده است.

جاذبه های گردشگری در گرگان

آبشار شصت کلاه

این آبشار بین گرگان و شصت کلا می باشد.این آبشار در انتهای جنگل شصت کلا قرار گرفته است .رودخانه بسیار زیبایی در این جنگل جریان دارد که آبشارهایی چون باران کوه و شصت کلا را بوجود آورده است.

 

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

گلستان دیاری از بهشت | گلستان استانی بسیار زیبا و دیدنی است و یکی از مناطق بسیار زیبای ایران است که حتما برای یکبار هم شده است به آنجا سفر کنید. این استان بسته کامل یک سفر است و با هر ذائقه و سلیقه افراد متناسب است .

اگر اهل جنگل و کوی و برزن هستید اینجا جایی برای شما وجود دارد .جنگل های استان بسیار دیدنی و شگفت انگیز است و آبشار های آن بسیار زیبا و با آب و هوای خنک و دلپذیر است .اگر جوجه باز هستید در کنار این آب و هوای بسیار دلپذیر , یک غذای دلچسب خود را مهمان کنید.

گلستان معجونی از جذابیت‌های گوناگون گردشگری است؛ این استان با تنوع شگفت‌انگیز آب‌وهوایی و فرهنگی و از لحاظ جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، از دیدنی‌ترین مناطق ایران است. دریا، جنگل، کوه، رودخانه، جزیره، آبشار، تالاب، پارک ملی و منطقه‌ی محافظت‌شده و خلاصه هرچه از طبیعت انتظار دارید، در این استان پیدا می‌شود.

جهت اجاره سوئیت د رگرگان تماس بگیرید

09114481870

پارک ملی گلستان، دیدنی‌ترین جاذبه در سفر به گلستان

اگر می خواهید در سفر خود به بهترین و قدیمی ترین پارک ایران قدم بگذارید پارک ملی گلستان را بهترین گزینه برای شما می باشد. این پارک یکی از قدیمی ترین پارکهای ایران می باشد و چشم انداز خیره کننده و بهشتی دارد. پارک ملی گلستان واقع در بخش شرقی استان گلستان می باشد و از سمنت دیگر به استان خراسان شمالی متصل می باشد. وجود بیشتر از ۱۳۰۰ نوع پوشش گیاهی و نزدیک به ۳۰۰ گونه‌ی جانوری در این منطقه باعث شد تا سال‌ها پیش تحت حفاظت سازمان محیط زیست قرار بگیرد. شما می‌توانید در کنار جاده‌های منتهی به جنگل بنشینید و از زیبایی این بخش از جنگل لذت ببرید.

گلستان دیاری از بهشت

آبشار کبود وال تنها آبشار رقصان بر روی خزه ها

این آبشار یکی از جاذبه های گردشگری در گلستان می باشد و واقع در شهرستان علی آباد کتول می باشد. آبشار کبود وال تنها آبشار خزه ای ایران می باشد که چشم انداز بی نظیر و خیره کننده دارد. برای رسیدن به این آبشار در قسمت پایینی آن د رجنگل اسکان کنید و با پای پیاده از روی پله های سنگ فرش شده خود را د رآغوش این طبیعت زیبا و آبشار بی نظیرش رها کنید. در انتهای مسیر پیاده روی شما با آبشاری رقصان بر روی خزه ه مواجه می شوید که چشم هرگردشگری را به خود خیره می کند.

گلستان دیاری از بهشت

دریاچه رامیانی سکانسی بی نظیر از طبعیت زیبا

دریاچه گل رامیان همانند مرواریدی دردامنه کوه جا خوش کرده است. این دریاچه درمیان اهالی مناطق اطراف جایگاه ویژه ای دارد و در حقیقت جایگاه مقدس نیایش آب بوده است.اطراف دریاچه را درختان بلوط و درختچه‌های ولیک پر کرده و، چون حفاظی بر این دریاچه گود و زیبا قرار گرفته‌اند. ماهی سفید رودخانه‌ای، سیاه ماهی و ماهی آبر نوئیدز از گونه‌های آبزی این دریاچه هستند.

گلستان دیاری از بهشت

گنبد قابوس : برجی که کمر بر بلندای شهر نموده است

در هنگام سفر در گلستان از  برج آجری گنبد قابوس بی نصیب نمانید. شهری که بلندترین برج آجری دنیا را در آغوش خود گرفته است. این برج توسط کاوس بن وشمگیر ساخته شده است و یکی از مهم ترین سازه های معماری در این دوران می باشد و نشانگر تاریخ و سبک معماری کهن می باشد. کاربری این برج هنوز به طور کامل مشخص نشده است.از زیباترین ویزگی های این برج انعکاس صدا و کتیبه های روی دیوار آن می باشد.شما گردشگران عزیز می توانید همه روز از ساعت 9 صبح تا 5 غروی از این بنای زیبا دیدن نمایید.

گلستان دیاری از بهشت

جنگل قرق جاده ای به زیبایی بهشت

اگر گردشگری در گرگان و اطراف را به پایان رسانده اید و در مسیر حرکت به سمت مشهد مقدس هستید حتما سری به جنگل قرق بزنید.این جنگل زیبا همانند دالانی از بهشت می باشد و در واقع پارک حیات وحش می باشد که گونه های زیاد جانوری از قبیل شغال، روباه، قرقاول، خوک وحشی و انواع پرندگان شکاری را می‌توانید در آن ببینید.

گلستان دیاری از بهشت

جهان نما دهکده ای بربام گلستان

اگر از شلوغی شهرهای اطراف خود در سفر خسته شده اید و نیاز به یک منطقه دنج و آرام دارید حتما دهکده جهان نما را فراموش نکنید که بهترین منطقه بکر و بی نظیر برای استراحت می باشد. این دهکده زیبا یکی از ییلاقات استان گلستان می باشد که دارای طبیعت بکر و بی نظیرمی باشد. اگر دوری از اینترنت و امکانات زندگی شهری برایتان لذت بخش است چشم انداز این بخش را از دست ندهید. از میل تاریخی رادکان در مسیر سفر به این روستا دیدن کنید.

گلستان دیاری از بهشت

بازارچه ساحلی بندرترکمن، بازار ساحلی پرطرفدار

خرید یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های سفر است. پیشنهاد می‌کنیم اگر مسافر استان گلستان هستید برای خرید به بازارچه مرزی بندر ترکمن سفر کنید. این بازار در اسکله قرارگرفته و ۱۵ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. تماشای غرفه‌های رنگارنگ صنایع دستی در جوار ساحل از زیباترین بخش‌های خرید است. این بازار معروف به یکی از جاذبه‌های استان گلستان تبدیل شده و به همین دلیل در ساحل این منطقه تفریحاتی مانند قایق سواری و شترسواری را می‌توانید ببینید.

از گشت و گذار که بگذریم زمانی را صرف خوردن غذاهای محلی و خوشمزه گرگان کنیم.این منطقه به واسطه حضور اقوام مختلف غذاهای محلی و تنوع غذایی زیادی دارد.

چکدرمه، غذایی برای میزبانی

اگر مهمان مردم مهمان نواز استان گلستان باشید، حتما حداقل یک وعده مهمان چکدرمه بوده‌اید. چکدرمه غذای محلی و محبوب این استان است که ظاهری شبیه به استامبولی دارد. مواد اولیه این غذا گوشت، برنج، پیاز، رب و گوجه فرنگی است. این غذا با ماست محلی می‌تواند طعمی بی نظیر در خاطره شما ثبت کند.

گلستان دیاری از بهشت

هلی آش، آش قدیمی محلی

هلی آش یکی از آش‌های محلی استان گلستان است که کمی ترش مزه است. علت این طعم وجود گوجه سبز در مواد اولیه آن است. مغازه‌های کوچک آش فروشی را در این استان از دست ندهید.

خورش ساک، خوشمزه و مقوی

این خورش را اغلب در شهر گرگان سرو می‌کنند و غذایی ثابت در سفره‌های مهمانی است. اسفناج، نخود، گوشت و سیر اصلی‌ترین مواد سازنده این خورش خوشمزه است. این غذا همراه با زرشک پلو و یا برنج ساده سرو می‌شود و به دلیل اسفناج فراوان، سرشار از آهن است.

بورک، ساده و لذیذ

بورک غذایی شبیه به پیراشکی است که در مناطق ترکمن نشین بیشتر می‌توان آن را دید. این غذا بسیار ساده است و تنها با کمی گوشت، پیاز و سیب زمینی و البته مقداری آرد برای خمیر می‌توانید این غذای ساده و خوشمزه را امتحان کنید.

گلستان دیاری از بهشت

سوغات استان طبیعت چیست؟

نوبتی هم باشد نوبت خرید سوغات از دیار زیبای گلستان است. سفرتان را با خرید یادگار‌هایی از این منطقه ثبت کنید و با خاطره‌ای خوش به خانه برگردید.

شال و عبای ترکمن، اصالت در تار و پود

پوشاک ترکمن اغلب از ابریشم، پوست، کتان و پنبه ساخته می‌شود و به دلیل طراحی اصیل و ایرانی و البته رنگ‌های سرخ و زیبا می‌تواند یادگاری نفیس از این استان باشد.شال ترکمن در رنگ‌های متفاوت و قواره‌های مختلف انتخاب دوست داشتنی برای خانم‌ها است. علاوه بر آن زیور آلات دست ساز این منطقه با نقوش و طرح‌های خاص و محلی می‌تواند انتخابی شگفت انگیز باشد.

قالی ترکمن، یادگار نفیس گلستان

قالی ترکمن را یکی از نفیس‌ترین قالی‌های دنیا می‌دانند. دلیل این تمایز نقشه‌های منحصر به فرد هر قالی است. گویی که هر قالی که در این منطقه بافته می‌شود شناسنامه‌ای مخصوص به خود را در طرح دارد. اگر به دنبال سوغاتی نفیس و منحصر به فردید قالی ترکمن می‌تواند پاسخ مناسبی برایتان باشد.

گلستان دیاری از بهشت

طعم‌های به یادماندنی دیار بهشتی

اگر می‌خواهید بخشی از سوغات خود را به خرید‌های خوراکی اختصاص دهید باید بدانید که انتخاب کاملا درستی کرده‌اید. حلوای اوماج گرگانی، شیرینی پادرازی و شیرینی سرغربیلی طعم‌های به یادماندنی این استان هستند.

 

 

 

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

روستای زیارت سفر به دل طبیعت گلستان | شهر گرگان واقع د راستان گلستان یکی از سرسبزترین مناطق کشور عزیز ما می باشد که متاسفانه کمتر کسی از وجود جاذبه های گردشگری آن آگاهی کامل دارد. اگر قصد سفر به گلستان را کرده اید حتما در مسیر خود گرگان را فراموش نکنید. در انتهای این شهر زیبا به پارک جنگلی ناهارخوران می رسید و پیشنهاد می کنم این جاده را تا انتها ادامه دهید تا به روستای ییلاقی زیارت برسید. این روستا درمجاورت شهر گرگان همانند لواسان تهران می باشد و چه بسا سرسبزتر و زیباتر است.

روستای زیارت سفر به دل طبیعت گلستان

روستای ییلاقی «زیارت» که در میان دو دامنه کوهستانی و جنگلی قرار گرفته و در تابستانها بدلیل هوای خنک و معتدل و در زمستانها بدلیل برف با وجود قرار گرفتن در نزدیکی منطقه ای که هوای معتدل دارد همواره مد نظر گردشگران و مسافران است.روستای ییلاقی زیارت همچنین بعنوان یکی از ده روستای دارای بافت باارزش تاریخی کشور معرفی شده است.

این روستای باستانی به دلیل قرارگرفتن در بستر سرسبز و زیبای استان گلستان و روی شیب تپه به طور طبیعی از مناظر و چشم اندازهای زیبای جنگلها و مراتع اطراف بهره مند است و وجود امامزاده، چشمه آبگرم و آبشار ازویژگی های خاص روستای زیارت گرگان به شمار می رود.

دیدن طبیعت بکر و سرسبز آن چنان روح و جسم شما را نوازش می‌کند که قلبتان سرشار از خوشی خواهد شد. روستای زیارت در استان گلستان نیز شما را برای دیدن طبیعت زیبا و دل انگیز فرا می‌خواند.

چرا روستای زیارت؟

در اینجا، خانه‌های قدیمی، طبیعت زیبا، مردم مهمان نواز و زیبایی‌های بسیار در انتظارتان استِ، پس قدم به درون روستا بگذارید تا شگفتی‌های این روستا مبهوتتان کند. روستای زیارت از کوچه‌‌های پیچ در پیچ و باریکی بوجود آمده است که نمای بیرونی روستا را شکل می‌دهند. خانه‌های دو طبقه که در کنار هم چیده شده و کم کم معابر در اطرافشان شکل گرفته‌اند. سنگ و چوب عمده‌ترین مصالح در ساخت خانه‌ها هستند.

هرچند روند ویلاسازی در این روستا از سال ۱۳۸۳ شروع شده و آنقدر ویلا در اینجا ساخته‌اند که چهره شهری و امروزی به خود گرفته است، اما هنوز هم زیارت، طرفداران خاص خود را دارد. یک دلیلش برمی‌گردد به فاصله نزدیکش از گرگان. کافی‌ست که ۷ کیلومتر از گرگان دور شویم که به اینجا برسیم.

دلیل دیگرش برمی‌گردد به اینکه روستای معروفی‌ست و دلیل بعدی به اختلاف دمای این منطقه با شهر برمی‌گردد. اختلاف دمای اینجا با داخل شهر هم به ۵ تا درجه می‌رسد و این خود دلیلی کافی‌ برای وقت‌هایی‌ست که هوا خیلی گرم است.

جاذبه های گردشگری در زیارت

چیزی که در اینجا انتظارش را باید داشته باشیم، فقط دیدن خانه‌های روستایی یا گشتن در کوچه‌پس‌کوچه‌های روستا نیست.

چشمه آبگرم زیارت

این چشمه آبگرم، قبلا اسمش گرماندو بوده؛ شاید به خاطر دمای نسبتا گرم آب. آب چشمه از چهار سرشاخه تشکیل می‌شود و از آنجایی که برخلاف بیشتر چشمه‌ها اثری از بوی تند گوگرد در آن نیست، می‌شود مدت طولانی‌تری را کنارش ایستاد.

امامزاده عبدالله

خیلی‌ها فکر می‌کنند اسم روستا به خاطر وجود همین امامزاده، زیارت شده. امامزاده عبدلله از نوادگان امام موسی بن جعفر بوده و به خاطر وجود چشمه در نزدیکی‌اش قسمت‌هایی از آن خراب شده است. نزدیک امامزاده، قبرستانی هم وجود دارد.

آبشار دوقلوزیارت

طبیعت روستا فقط به خاطر سرسبزی‌اش دیدنی نیست. در روستای زیارت گلستان، چند آبشار هم وجود دارد که با چند دقیقه پیاده‌روی به آنها می‌رسیم. مثل آبشار زیارت در ۵ کیلومتری جنوب آن که در حقیقت از دو آبشار تشکیل شده که به داخل حوضچه‌ای می‌ریزد.

آبشارهای دیگری هم در دره تلنبار و خال دره وجود دارد که رسیدن به آنها یا غیرممکن است و یا نیاز به راهنمایی کاربلد دارد.

درخت سرخدار

در نزدیکی روستا، جنگل های هیرکانی را هم پیدا می‌کنیم. این جنگل‌ها، قدمتی میلیون ساله دارند و برای همین مهم‌اند. درخت‌های انجیلی و سرخدار از مهمترین درختان این جنگل‌هاست. سرخدار، درخت سوزنی برگی‌ست که برگ‌هایش دایمی و همیشه سبز است و چوب داخلش قرمز شاه بلوطی‌ست.

ویلاها و سوئیت ها و اقامتگاه های سنتی بسیاری در جای جای روستای زیارت برای اجاره کردن وجود دارند. بنابراین نگران اقامتتان در این روستا نباشید شما می توانید برای اجاره سوئیت در زیارت با تیم گلستانی ها تماس بگیرید و بهترین اقامتگاه های زیارت را رزرو نمایید. در مجاورت امام زاده عبد الله نیز مغازه های بسیاری، محصولات غذایی محلی این منطقه از جمله شیر و ماست محلی و نان سنتی و همچنین صنایع دستی گرگان را به فروش می رسانند. در کل اگر به شهر گرگان سفر کنید و روستای زیارت را نبینید، کلی ضرر کرده اید!

09114481870

 

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

باربری در گرگان

 
 

 

باربری گلستان |حمل و نقل در استان گلستان | باربری در گرگان | اتوبار گلستان

حمل و نقل اثاثیه:  حمل و نقل با توجه به نوع بار تغییر می نماید اینکه بار قابل حمل شما ماده غذایی است یا تجهیزات خشک و یا شکستنی بسیار متفاوت است. استفاده از تجهیزات مرتبط با نوع بار، حمل و نقل متفاوت  را شامل می گردد  که این تفاوت در نوع بسته بندی، وسایل و تجهیزاتی که جهت بسته بندی آن در نظر گرفته خواهد شد و همین طور نوع ماشین باربری نیز متفاوت می با شد. حمل اثاثیه باید به شکلی صورت گیرد که کوچک ترین ضربه و خدشه ای به بار و اثاثیه وارد نشده و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال گردد.

حمل اثاثیه منزل و نکاتی مهم درباره آن

حمل و نقل و ارسال وسایل و اثاثیه منزل جز ترفندهای بسیار مهم است زیرا راننده وسیله نقلیه باید به آدرس و مناطق کاملا آشنایی داشته باشد تا اسرع وقت بدون کوچک ترین اتلاف وقتی به آدرس  مورد نظر رسیده  و از دست اندازها و مکان های که باعث ضربه خوردن به وسایل می شود جلوگیری نماید .

حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام پذیرد که دارای تجربه باشند. استفاده از ماشین های حمل و نقل مناسب بار نیز بسیار مهم است استفاده از باربرهای مسقف و سرپوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار، آلودگی، نم و رطوبت ضروری است.  ایمن بودن وسایل بسیار ضروری است. اثاثیه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول  باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

یکی از مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم ، حمل وسایل منزل در هنگام جابجایی خانه میباشد. پیدا کردن اتوبار که خدمات خوب باربری ارائه دهد، در صورت آشنا نبودن با باربری گلستانی ها، کار سختی است.

تعداد بسیاری باربری در سطح شهر فعالیت می کنند اما خدمات باربری مناسبی ارائه نمی دهند. در زمان تماس با یک باربری، از خدماتی که آن باربری ارائه می دهد سوال کنید، هیچکدام از آنها سرویس های باربری که گلستانی ها ارائه می دهند را ندارند.

باربری گلستانی ها با پیشرفت فناوری اقدام به سفارش خدمات باربری بصورت اینترنتی نموده است. اگر شما نیاز به خدمات باربری گلستانی ها داشته باشید ازیک روز قبل به ما خبر دهید تا باربری گلستانی ها یک سرویس مناسب را به شما ارائه دهد.

مزایای باربری گلستان

امانت داری و رعایت حقوق مشتری از اصول اولیه باربری گلستان است
باربری و حمل ونقل لوازم خانگی و اداری
استفاده از کارگران قدرتمند برای حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند پیانو ، گاوصندوق ، یخچال ساید بای ساید ، میز نهار خوری 8 نفره و …
ارائه خدمات بسته بندی حرفه ای و اصولی
استفاده از کارگران ماهر و متخصص برای اتوبار و باربری
ارائه مشاوره رایگان جهت تهیه وسیله نقلیه و نکات باربری
حمل بار و اثاث کشی سریع به منزل جدید ، کاهش طول مدت زمان اسباب کشی با ایمنی تضمین شده

 

تیم باربری گلستانی ها مجموعه ای متشکل از کارگران خبره و متخصص در امر بارچینی و بسته بندی , رانندگانی متعهد و خوش برخورد.

ما همواره بهترین خدمات باربری را جهت رفاه مشتریان در حوزه حمل بار و جابجایی ارائه می دهیم ، چرا که اسباب کشی یک پروسه سخت و طاقت فرسا می باشد و باید با صبر و تحمل این کار انجام شود تا وسایل با سلامت کامل به خانه جدید منتقل شوند

برای شروع یک اسباب کشی بی دردسر آماده اید ؟

جهت درخواست سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

 

  • thesispublication thesis