http://thesispublication.com

چاپ کتاب

موسسه پیشگامان مسیر دانش ارائه دهنده خدمات چاپ کتاب , تبدیل پایان نامه به کتاب , استخراج کتاب , تبدیل پروژه به کتاب

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طب گیاهی در گرگان

دکتر علی محمد ملاحی

(دکتر طب سنتی و دکتر گیاهی در شهر گرگان)

 

دکتر گیاهی  در گرگان

گیاهان مختلف دارای خواص زیاد و متفاوتی هستند، با این حال خوب است بدانیم که برای هر بیماری یا مشکل خاص، چه گیاهانی مفیدتر است.

اما این بدان معنا نیست که آن ها را به صورت خودسرانه و به مقادیر زیاد دریافت نماییم دکتر گیاهی کمک خواهد نمود دارو را به اندازه و متناسب با مزاج خود مصرف نماییم.

طب گیاهی

طب گیاهی در گرگان

 

دکتر ملاحی

دکتر ملاحی مدیر عامل موسسه طب الرضای گلستان و شهر گرگان، گویی راه گم کرده ای را بازیافته بود به نوای ( هل من ناصر) استاد فقید و عالم فرزانه استاد حسین خیراندیش لبیک گفته و در موسسه تحقیقات حجامت ایران زیر نظر اساتید برجسته، مبانی طب سنتی اسلامی را فرا گرفت و فعالیت پژوهشی خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز نمود.

 

دکتر طب سنتی

عدۀ زیادى از دانشمندان جهان که تعداد آن‌ ها نیز روز‌به‌روز در‌حال افزایش است ، تلاش مى‌کنند تا با استفاده از گنجینۀ منابع طبیعى وسیع کرۀ زمین که به‌ صورت گیاهان و جانوران به‌طور رایگان در اختیار انسان قرار گرفته است، با انجام تحقیقات علمى در مراکز تحقیقاتى مجهز بین‌المللى ، مواد شفابخش به‌دست آورند.طب سنتی تلاش می کند بدون مواد شیمیایی اقدام به درمان بیماران نماید.

آموزش طب سنتی در گرگان

طب سنتی در گرگان

طب سنتی در گرگان

دکتر سنتی در گرگان

طب سوزنی در گرگان

ماساژ درمانی گرگان

ماساژ در سطوح مختلف از جمله سطح جسمانی، روانی، هیجانی واجتماعی تاثیرگذار است به طرق مختلف می توان ازفواید ماساژ بهره برد.

طب الرضا گرگان

سال ۱۳۸۹ نقطه عطفی در پیشرفت راهبرد های طب سنتی استان گلستان بود.  هجوم گسترده مردم با تبلیغات شفاهی و دهان به دهان به منزل و مطب دکتر علی محمد ملاحی از یک طرف، و نیز تجمع و گرد هم آمدن چند تن از چهره های عضو موسسه و طلاب و روحانیون در کنار یکدیگر از طرف دیگر موجب شد تا همایش های آموزشی بزرگ را در شهر گرگان و در مراکز مختلف و بالاخره با حمایت های بی دریغ استانداری محترم، فرماندهان نظامی ، حوزه های علمیه، آموزش و  پرورش و سایر نهادهای دولتی و مردمی استان برگزار گردیده و بالاخره با تلاش های شبانه روزی در سال ۱۳۹۱ موسسه طب الرضا استان گلستان با رویکرد طب سنتی (دکتر گیاهی) در گرگان به ثبت رسید.

طب گیاهی

طب سنتی  در گلستان

دکتر طب سنتی در گرگان

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

آموزش حسابداری

دوره های آموزشی مدیریت و حسابداری را به صورت آنلاین خرید کنید

 

در دنیای آموزشی تحت وب ایران، سایت های بسیاری می باشند که اقدام به تولید محتوای آموزشی می نمایند، ولی اکثر آنها، دارای مشکلات مختلفی همچون عدم هماهنگی و فرمت فایل مواجه هستند.

منیجریال، با درک این نیاز در زمان بروزرسانی و طراحی مجدد وب سایت مدیریت ایران، تلاش نموده است بهترین محتوای آموزشی و تخصصی را در انواع فرمت، word و پاورپوینت و pdf  طراحی و تولید نماید.

وب سایت منیجریال، در زمینه های ذیل محتوای بسیار حرفه ای را طراحی و تنظیم و ارائه نموده است.

مدیریت استراتژیک

مالی و حسابداری

مدیریت بازرگانی

بازاریابی و فروش

ریسک و سرمایه گذاری

تئوری مدیریت

مدیریت رفتارسازمانی

مدیریت ارتباطات

مدیریت منابع انسانی

کسب وکار و کارآفرینی

مدیریت صنعتی

 

وب سایت مدیریت ایران

همچنین، منیجریال، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در رشته های ذیل نیز، نموده است که با استقبال بی نظیر مواجه شده است.

بسته آموزشی حسابرسی

بسته آموزشی حسابداری صنعتی

بسته آموزشی اصول حسابداری 2

بسته آموزشی مدیریت تولید و عملیات

بسته  آموزشی تئوری های مدیریت پیشرفته

بسته آموزشی مدیریت رفتار سازمانی

بسته آموزشی اصول حسابداری 1

بسته آموزشی برنامه ریزی استراتژیک پیشرفته

بسته آموزشی تئوری های مدیریت پیشرفته

 

تیم وب سایت مدیریتی ایران در سال 1385 فعالیت خود را با ایجاد یک وبلاگ ، با هدف ترویج علوم مدیریتی در ایران اسلامی عزیز و پیاده سازی فرامین رهبری در زمینه گسترش علم و یادگیری ، با مسئولیت دکتر احمد ورزش کار و تحت نظارت مستقیم ایشان آغاز نموده . در روز پنجشنبه 17 اردیبهشت سال 1388 به مناسب سالروز ولادت حضرت زینب نماد صبر و عقلانیت  اقدام به تبدیل وبلاگ به وب سایت مدیریتی ایران کرد و تمامی آثار تولیدی این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار بینندگان قرار می داد . در سال 1393 مورد حمله سایبری گروهک تروریستی داعش قرار گرفته و تمام اطلاعات موجود بر روی سایت حذف گردید.

این اتفاق سبب شد نسبت به مسیر خود با عزم راسخ و با تلاش بیش از پیش با رویکردی جدید و نظام مند عمل کنیم. در سال 1395 باتوجه به اینکه هزینه نگهداری سایت بسیار بالا بوده و نیاز به منابع مالی جهت حفظ ، توسعه و ارتقا آن به شدت احساس می شد ، حداقل هزینه ای برای هر محصول در نظر گرفته شدتا بتوان با آن به حفظ و رشد و توسعه آن کمک نمود .در بهمن مال سال 1396 همزمان با سالگرد ولادت حضرت زینب سلام الله علیه و در هشتمین سالگرد ایجاد منجریال به قمری ، تغییرات زیربنایی اساسی در قالب و گستره فعالیت خود ایجاد نمود. ان‌اشاالله که بتوانیم در این مسیر با حداکثر توانایی عمل نموده و رضایت الهی را کسب نماییم.

چشم انداز منیجریال

منیجریال، اولین بورس تبادل محتوا و برند برتر تولید محتوای مدیریتی و دارای بزرگترین پایگاه دانش مدیریت به زبان فارسی و مرجعیت علمی در رشته مدیریت می باشد.

مأموریت منیجریال:

وب سایت مدیریتی ایران (منیجریال) با اتکال به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار ، مأموریت اصلی خود را افزایش و ارتقاء سطح پیشرفت علمی کشور اسلامی عزیزمان در زمینه مدیریت، و کسب درآمد و ایجاد اشتغال پایدار می داند و در این راستا به تولید محتواهای مدیریتی اعم از پاورپوینت ، مقاله  ،کتاب ، اینفوگرافی ، موشن‌گرافی ، کلیپ تصویری ، کلیپ صوتی و ... در سطح ملی و بین المللی به دو زبان فارسی و انگلیسی برای اساتید ، دانشجویان ، کارآفرینان ، صاحبان کسب و کار و مدیران دولتی وخصوصی و سایر علاقه مندان به مباحث مدیریتی با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی و ابزارهای تولید محتوا و عرضه در بستر سایت و اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر اینترنت نسل 2 و بهره گیری از خرد جمعی اساتید برتر مدیریت در تولید محتوای آموزشی براساس سبک های یادگیری مدرن و باور به دستیابی به جایگاه اول از نظر کیفی و کمی در تولید و عرضه محتوای مدیریتی و حداکثر سازی بهره وری در استفاده از منابع در اختیار ضمن حفظ اصول ، ارزش ها ،‌اعتقادات و تصورات مردم با کاهش هزینه فرصت دانشجویان در تولید محصولات موازی و هم شکل و مولدسازی تولیدات محتوایی یکبار مصرف افراد و تبدیل آن به محصول مولد و تکرار پذیر و درآمدزا و توجه به ارزش آفرینی علمی و مالی به صورت دو طرفه برای خود و مشتریان ، اعضا و استفاده کنندگان با حفظ کیفیت محتوایی و ظاهری محصولات تولیدی ، برند سازی منیجریال و ایجاد روابط برد-برد بین عرضه کنندگان و متقاضیان  به عنوان شایستگی ممتاز آن می‌پردازد.

منیجریال چه نیازی را بر طرف می کند؟

1.      نیاز به منابع علمی جهت دانش افزایی و استفاده در سایر تحقیقات

2.      نیاز به یادگیری و آموزش

شایستگی های کلیدی و مزیت رقابتی منیجریال چیست؟

1.      کیفیت و جذابیت محصولات و منحصر به فردی آن ها

2.      وجود هیئت علمی توانمد از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران ، دانشگاه علامه طباطبایی و سایر دانشگاه های معتبر و برتر ایران.

3.      وجود سبدی متنوع از محصولات با قیمت های متفاوت برای تمامی سلایق .

     
  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

سیمارکت ، تولید، تأمین و توزیع کننده انواع لامپ ال ای دی و روشنایی در کل کشور

 

سیمارکت ، مجموعه ای حرفه ای در زمینه تولید و تأمین انواع لامپ و چراغ led  و سیستم های حفاظتی ، آنتن و گیرنده ،  انرژی و منبع تغذیه و دربازکن های صوتی و تصویری و آمپلی فایر و کابل می باشد.

نشانی وب سایت سیمارکت :   سیمارکت

دربازکن صوتی:

دربازکن تصویری:

لامپ LED : شرکت سیمارکت انواع لامپ ال ای دی را طراحی و تولید نموده است که در همین راستا توانسته است تخصص کافی در زمینه روشنایی را بدست آورد. انواع لامپ تولیدی ، دارای لامپ حبابی استوانه ای ، لامپ شمعی اشکی ، لامپ حبابی قارچی ، لامپ حبابی کروی و لامپ حبابی معمولی و لامپ شمعی ساده و مات  می باشد.

 

آمپلی فایر :  آمپلی فایر یا به طور خلاصه شده  آمپ ، دستگاهی هست که برای تقویت کردن سیگنالهای ضعیف استفاده می شود . میزان یا درجه تقویت آمپلی فایرها با هم متفاوت هست و معمولآ برای تفکیک آنها از دسته بندی براساس توان تقویت کنندگی آنها استفاده می شود . آمپ کاربردهای متفاوتی داشته و در جاهای مختلف با اندازه های متفاوت و توانهای متفاوت بکار گرفته می شود . سیمارکت انواع آمپلی فایر را طراحی و تولید می نماید که دارای توانمندی های مختلفی می باشد.

 

سیستم های حفاظتی: یکی از مهمترین دلایل استفاده از سیستم خانه هوشمند، ایجاد محیطی امن و حفاظت شده برای ما میباشد. در یک خانه هوشمند شما میتوانید هنگام خروج از منزل سیستم امنیتی را فعال نمائید.

به این ترتیب سنسورهای نصب شده در خانه نقش نگهبانان خانه را برای شما ایفا خواهند کرد.

به عنوان مثال چنانچه هر یک از درها یا پنجره هایی که سنسور در آنها تعبیه شده است باز شود و یا اگر حرکتی توسط سنسورهای حرکتی نصب شده تشخیص داده شود و یا اگر از سیستم های کارتی یا کدی در ورودی خانه استفاده کرده اید و مکرراً کدهای غلط به دستگاه وارد میشود، سیستم تمامی این موارد را به منزله ورود افراد غیر مجاز به منزل تشخیص داده و ضمن پخش آژیر فلاشر باسیم از بلندگو دزدگیر ، موضوع را از طریق خط تلفن متصل به سیستم و یا از طریق ارسال SMS گزارش نماید.

همزمان شما میتوانید دوربین های مدار بسته خود را به سیستم خانه هوشمند متصل نمائید و تصاویر را از طریق پنل لمسی (PDA) مشاهده نمائید.

حتی در صورتی که سیستم دوربین مدار بسته و سنسور تشخیص دهنده حرکت استفاده شده امکان اتصال به سیستم خانه هوشمند را داشته باشد، در صورت ورود اشخاص به منطقه تحت پوشش دوربین ها و یا مشاهده هرگونه جابه جایی توسط دوربین ها، این امر میتواند از طریق تلفن و یا SMS به شما گزارش شود.

 

آنتن و گیرنده دیجیتال : شرکت سیمارکت ، با نگاه به توسعه فعالیت های خود، انواع آنتن اکتیو و انواع آمپلی فایر ماهواره و آنتن های گردان و همچنین انواع اسپیلترهای چند راه را تولید میکند.

 

یو پی اس : UPS مخفف عبارت Uninterruptible power supply ، به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. یوپی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن ، تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز بار مصرفی می باشد ، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می گردد . همچنین یوپی اس( منبع تغذیه و انرژی ) به عنوان منبع توان بدون وقفه با  استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری  ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید.


درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید، شما می توانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب ویا ازدست دادن اطلاعات به کارگیرید. جهت خرید انواع یو پی اس  و کارت شبکه یو پی اس ، می توانید با شرکت سیمارکت تماس بگیرید.

 

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

چاپ ریسوگراف

چاپ کتاب

انتشارات کتاب راهبرد دانش ، مقالات و پایان نامه های شمارا به کتاب تبدیل و چاپ کتاب را برای شما انجام میدهد. چرا چاپ کتاب ؟ شما در هر زمینه ای که فعالیت کنید چاپ کتاب برایتان امتیاز و اعتبار است.

چاپ کتاب در زمینه شغلیتان باعث موفقیت بیشتر و روزافزونتان خواهد شد. انتشارات کتاب راهبرد دانش با همکاری متخصصان و کارشناسان در بخش های مختلف چاپ کتاب آماده همکاری و خدمت رسانی به شما میباشد.

 

چاپ انواع کتاب با تیراژ دلخواه و انجام صفر تا صد ،بابهترین کیفیت و کمترین هزینه در اسرع وقت.

مراحل چاپ کتاب

_ آماده کردن فایل

_ ارسال و بررسی اثر و عقد قرارداد ( حضوری – راه دور ) و تحویل فایل نهایی به انتشارات

_انجام مراحل اداری توسط انتشارات راهبرد دانش ( شابک-فیپا – مجوز ارشاد )

_مدت زمان چاپ بعد از آماده شدن فایل نهایی صفحه آرایی شده برای کتابهای علمی ۳۰ تا ۴۵ روز کاری و برای سایر کتاب ها ( شعر – رمان و کتابهای حوزه علوم انسانی ) ۳ تا ۶ ماه می باشد،مدت زمان صدور مجوز از اختیار ناشر خارج است.

_ صدور مجوز چاپ کتاب توسط وزارت ارشاد

_آماده شدن طرح جلد( طرح جلد به عهده انتشارات است ولی در صورت تمایل می توانید خودتان طرح جلد را آماده و تحویل انتشارات نمایید)

روش های چاپ کتاب

چاپ دیجیتال

برای تیراژ های پایین استفاده میشود که در آن زینک و فیلم استفاده نمیشود .توجه کنید که اگر چاپ کتاب بالای ۲۰۰ جلد باشد این روش مقرون به صرفه نیست.

 

با این روش برای افرادی که انگیزه شان از چاپ دلیل دیگری غیر از فروش است و یا اساتیدی که نیاز به تعداد محدود کتابشان برای تامین نیاز دانشجویان خود دارند مناسب است

چاپ ریسوگراف

دستگاه ریسوگراف، دستگاهی شبیه دستگاه کپی در مقیاس بزرگتر است. چاپ با دستگاه ریسوگراف ارزانتر تمام می شود ولی دارای کیفیت بسیار پایینی است.

 

چاپ اُفست

بهترین روش چاپ، افست میباشد که کیفیت مطلوبی دارد و دارای کیفیت نسبتا بهتری از چاپ دیجیتال است و برای تیراژهای بالا ( پانصد عدد به بالا ) بسیار مقرون به صرفه می باشد.

صفحه آرایی

صفحه آرایی : یکی از مهمترین ارکان چاپ کتاب می باشد. صفحه بندی باید طوری باشد که خواننده را راغب به خواندن کتاب کند. نوشته ها باید در اندازه مناسب و فاصله بین خطوط نیز مناسب باشد

خدمات چاپ کتاب راهبرد دانش:

چاپ کتاب

اخذ مجوز چاپ کتاب

چاپ کتاب با تیراژ محدود

چاپ کتاب در سریعترین زمان

چاپ کتاب در تیراژ دلخواه

چاپ کتاب تضمینی

چاپ کتاب در تعداد محدود

مراحل چاپ کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب

 

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

سوله و اسکلت فلزی

شرکت مهندسی تجارت گستر شایان سازه با نام تجاری شایان سازه با بیش از۱۰ سال تجربه در سال ۱۳۹۳در زمینه طراحی ساخت و تولید سازه های فلزی سنگین و سوله مجوز خود را از سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان اخذ نموده است.در حال حاضر این شرکت در مساحتی در حدود ۱۳۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت تولید سالانه دوازده هزار تن در شهرک صنعتی آق قلا مشغول به کار می باشد.

خط مشی شرکت مهندسی شایان سازه


1_
ارتقاع سطح اگاهی و دانش کارکنان و بالا بردن تخصص ایشان
2_
افزایش میزان رضایت مندی مشتریان و جلب اعتماد ایشان
3_
افزایش کیفیت تولیدات و بهره گیری از مواد اولیه مناسب
4_
بهبود مستمر از طریق استفاده از مکانیزم انتقادات و پیشنهادات سازنده مشتریان کارکنان و سایر طرف های ذینفع
5_
تهیه تجهیزات ایمنی به منظور کاهش حوادث شغلی

خدمات شایان سازه:

اسکلت فلزی

جرثقیل

دکل گرگان

دکل در گلستان

سوله و اسکلت فلزی

اسکلت فلزی سبک و سنگین

سالن دامداری

سالن مرغداری

سوله گرگان

سوله سازی گرگان

اسکلت سازی گلستان

دکل مخابراتی در گلستان

سازه فلزی در گرگان

ساختمان فولادی در گرگان

ساختمان فلزی در گرگان

 

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

ایران رایس میل

ایران رایس میل

شالیکوبی امین

شالیکوبی امین : ارائه دهنده انواع برنج چینو و برنج محلی شمال با بهترین کیفیت ،راهنمای شما درخرید انواع برنج ایرانی اصیل می باشد.

 برنج طارم / برنج شیرودی / برنج شمالی / برنج چینو / برنج ایرانی

 

خریدار برنج ایرانی

اگر خریدار برنج ایرانی می باشید می توانید به سایت ایران رایس میل سری بزنید و سفارش خرید برنج از شالیکوبی امین را دهید در این صورت می توانید هم برنج مرغوب و ارزان از درب کارخانه سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

لیست قیمت برنج

 

فروشگاه برنج

 

برنج طارم

انواع برنج طارم

  • طارم محلی
  • دیلمانی
  • اهلمی طارم
  • طارم پاکوتاه
  •  سنگ طارم

 

 

برنج شیرودی

 

برنج شیرودی از نوع اقلام پرمحصول برنج است و به این علت قیمت ارزان تری نسبت به دیگر برنج ها دارد. برنج شیرودی از نظر ظاهری بسیار به هاشمی شباهت داشته و از نظر کیفیت طعم و پخت در حد مطلوب وخوب بوده اما بعد از طارم ،هاشمی ،فجر وعلی کاظمی قرار دارد.

 

برنج شمالی

برنج شمالی بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.

 

برنج فجر

 

برنج فجریکی از ارقام پرمحصول می باشد که در مراسمات از این برنج به علت مقرون به صرفه بودن استفاده می شود

 

 

 

برنج ایرانی

 

خرید برنج از نوع برنج ایرانی مرغوب امروزه افزایش یافته است .معمولا افراد ترجیح می دهند برنج ایرانی و برنج شمالی خرید نمایندتا برنج های نامرغوب خارجی.

 

 

برنج چینو

 

 

 

 

  • thesispublication thesis
  • ۰
  • ۰

فست فود شاپ

فست فود شاپ

شرکت فست فود شاپ ، با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی رستوران و فست فود و کافی شاپ و هتل ها ، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما میباشد .

 

تجهیزات کافی شاپ   

 

: یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل راه اندازی کافی شاپ ، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز میباشد که انتخاب صحیح ، تاثیر

 

بسیاری در سرعت ، کیفیت و مکانیزه بودن خط تولید دارد.  .

مراحل تاسیس فست فود

فضای داخلی فست فود باید تا جایی که امکان دارد باعث آرامش مشتری گردد و محیطی باشد که به ندرت از ذهن مشتری خارج شو

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی را در سایت فست فود شاپ ببینید.

تجهیزات فست فود

برای تهیه مرغ کنتاکی نیاز به تجهیزات فست فود مرغ کنتاکی می باشد از جمله :

  • کاتر مرغ
  • میز بردینگ
  • دستگاه مرینیتور
  • سرخ کن تحت فشار مرغ
  • دستگاه سرخ کن سیب زمینی
  • دیسپلی مرغ
  • شوتینگ سیب زمینی

 

در تهیه پیتزا نیاز به تجهیزات مورد نیاز پخت پیتزا مانند موارد ذکر شده خواهید داشت :

 

برگر و ساندویج نیز در فست فودی تهیه می شود.از تجهیزات فست فود در پخت و تهیه آن ها می توان موارد زیر را نام برد .

دستگاه خلال کن سیب زمینی

اجاق پخت برگر

شوت ساندویچ

مایکروویو

انواع لوازم جانبی در تجهیزات فست فودشامل موارد زیر می باشد :

میکسر و همزن برقی

وردنه

کاتر غلطکی پیتزا

بن ماری استیل و پلی کربنات

پارو پیتزا

انبر استیل

سینی مخصوص فست فود

سبد هنی پنی

سینی دیسپلی سوراخ دار

اسکوپ استیل و پلاستیکی

 

راه اندازی رستوران

 

یکی از کسب و کار هایی که همیشه رونق دارد، رستوران داری و راه اندازی رستوران و فست فود می باشد. مردم همیشه علاقه مند به خوردن غذا در بیرون از خانه هستند، و برای خوردن غذای درجه یک هزینه ی خوبی هم می کنند

 

فست فود شاپ راه اندازی رستوران و فست فود را با کمترین هزینه به انجام می رساند

 

 

 

 

 

  • thesispublication thesis