http://thesispublication.com

چاپ کتاب

موسسه پیشگامان مسیر دانش ارائه دهنده خدمات چاپ کتاب , تبدیل پایان نامه به کتاب , استخراج کتاب , تبدیل پروژه به کتاب

  • ۰
  • ۰

چاپ ریسوگراف

چاپ کتاب

انتشارات کتاب راهبرد دانش ، مقالات و پایان نامه های شمارا به کتاب تبدیل و چاپ کتاب را برای شما انجام میدهد. چرا چاپ کتاب ؟ شما در هر زمینه ای که فعالیت کنید چاپ کتاب برایتان امتیاز و اعتبار است.

چاپ کتاب در زمینه شغلیتان باعث موفقیت بیشتر و روزافزونتان خواهد شد. انتشارات کتاب راهبرد دانش با همکاری متخصصان و کارشناسان در بخش های مختلف چاپ کتاب آماده همکاری و خدمت رسانی به شما میباشد.

 

چاپ انواع کتاب با تیراژ دلخواه و انجام صفر تا صد ،بابهترین کیفیت و کمترین هزینه در اسرع وقت.

مراحل چاپ کتاب

_ آماده کردن فایل

_ ارسال و بررسی اثر و عقد قرارداد ( حضوری – راه دور ) و تحویل فایل نهایی به انتشارات

_انجام مراحل اداری توسط انتشارات راهبرد دانش ( شابک-فیپا – مجوز ارشاد )

_مدت زمان چاپ بعد از آماده شدن فایل نهایی صفحه آرایی شده برای کتابهای علمی ۳۰ تا ۴۵ روز کاری و برای سایر کتاب ها ( شعر – رمان و کتابهای حوزه علوم انسانی ) ۳ تا ۶ ماه می باشد،مدت زمان صدور مجوز از اختیار ناشر خارج است.

_ صدور مجوز چاپ کتاب توسط وزارت ارشاد

_آماده شدن طرح جلد( طرح جلد به عهده انتشارات است ولی در صورت تمایل می توانید خودتان طرح جلد را آماده و تحویل انتشارات نمایید)

روش های چاپ کتاب

چاپ دیجیتال

برای تیراژ های پایین استفاده میشود که در آن زینک و فیلم استفاده نمیشود .توجه کنید که اگر چاپ کتاب بالای ۲۰۰ جلد باشد این روش مقرون به صرفه نیست.

 

با این روش برای افرادی که انگیزه شان از چاپ دلیل دیگری غیر از فروش است و یا اساتیدی که نیاز به تعداد محدود کتابشان برای تامین نیاز دانشجویان خود دارند مناسب است

چاپ ریسوگراف

دستگاه ریسوگراف، دستگاهی شبیه دستگاه کپی در مقیاس بزرگتر است. چاپ با دستگاه ریسوگراف ارزانتر تمام می شود ولی دارای کیفیت بسیار پایینی است.

 

چاپ اُفست

بهترین روش چاپ، افست میباشد که کیفیت مطلوبی دارد و دارای کیفیت نسبتا بهتری از چاپ دیجیتال است و برای تیراژهای بالا ( پانصد عدد به بالا ) بسیار مقرون به صرفه می باشد.

صفحه آرایی

صفحه آرایی : یکی از مهمترین ارکان چاپ کتاب می باشد. صفحه بندی باید طوری باشد که خواننده را راغب به خواندن کتاب کند. نوشته ها باید در اندازه مناسب و فاصله بین خطوط نیز مناسب باشد

خدمات چاپ کتاب راهبرد دانش:

چاپ کتاب

اخذ مجوز چاپ کتاب

چاپ کتاب با تیراژ محدود

چاپ کتاب در سریعترین زمان

چاپ کتاب در تیراژ دلخواه

چاپ کتاب تضمینی

چاپ کتاب در تعداد محدود

مراحل چاپ کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی